Претензії щодо якості продукції та недоліки в доставці приймаються відділом обслуговування.
У разі заперечень щодо якості продукту, будь ласка, виберіть відповідне поле в заголовку «Звіт про рекламацію», тобто Гарантія або Недоставка або ІНШЕ, залежно від способу сповіщення.
Потім слід надати дані компанії, яка подає скаргу.
У полі «Дані користувача» вкажіть інформацію про клієнта, який використовує продукт.
Примітка: заявка без повної адреси та номера телефону користувача не розглядається. Здійснення такого повідомлення буде призупинено до завершення заявником даних.
У полі Продукт введіть:
тип продукту,
серійний номер продукту,
номер гарантійного талона або вкажіть відсутність гарантійного талона.
Примітка: відсутність серійного номера призупиняє розгляд скарги до завершення даних.
У полі Точний опис дефектів введіть виявлену несправність, дефект, несправність виробу або назву відсутнього елемента, каталожний номер та ідентифікатор (з картки комплектації виробу), а також кількість відсутніх елементів.
Будь ласка, введіть інформацію про очікування користувача щодо способу вирішення скарги.
Примітка: інформація, надана в полі запиту клієнта щодо способу вирішення скарги, не є обов’язковою для WIŚNIOWSKI. Скарги розглядаються на основі відповідних положень Цивільного кодексу та положень Умов комерційного співробітництва.
Особа, яка подає скаргу, повинна поставити розбірливий підпис на бланку.
Будь ласка, надішліть заповнену форму протоколу скарги  електронною поштою: serwis@wisniowski.pl.ua
Примітка: будь ласка, прочитайте коментарі внизу форми «Звіт про скаргу».