Додаток 

«ЗАГАЛЬНІ УМОВИ ГАРАНТІІ НА ОБЛАДНАННЯ»

що  постачається по Договору Приєднання

I.Загальні умови гарантії

  1. Гарантія дійсна в країні, на території, якої було придбане обладнання компаніі WIŚNIOWSKI Sp. z 0.0. S.КА, далі-Виробник, і стосується виробів, придбаних в торгових точках, пов’язаних  з виробником. Адреса виробника: WIŚNIOWSKI Sp. z 0.0. 5.КА., 33-311 Wielogłowy 153, Польща. 
  2. Гарантійні  зобов’язання поширюються лише на дефекти, викликані причинами які знаходяться безпосередньо в самих виробах, у виробах, що зберігаються і складаються в закритих,сухих і провітрюваних приміщеннях, встановлених при нормальних умовах зовнішнього середовища. Гарантія не поширюється на пошкодження, завдані під час транспортування, яке виконувалось Клієнтом.
  3. Основою для пред’явлення  претензій за гарантією  є документ, що підтверджує купівлю і правильно заповнений гарантійний талон (гарантійний талон видається в Торгових точках), звітна книга воріт і підтвердження виконання періодичного огляду.
  4. Рекламаційний лист приймає точка, в якій товар був придбаний.
  5. Рекламаційний лист має бути поданий негайно ( не пізніше,ніж до витікання 14 днів) після виявлення дефекту або викликаною ним несправності у письмовій формі. Про явні дефекти необхідно повідомити до встановлення виробу. Використання несправного виробу заборонено, оскільки це може викликати загрозу безпеки користувачів і невиправдано збільшити обсяг  витрат на ремонт. За збитки, які виникли в результаті використання дефектного чи пошкодженого виробу Виробник відповідальності не несе.
  6. В рамках Гарантії Виробник не несе відповідальність за збитки,які виникнуть в компонентах майна Користувача або третіх осіб, окрім предмета,на якій надається гарантія. Відповідальність Виробника обмежується вартістю дефектного товару.
  7. Обґрунтованість будь-яких можливих рекламацій,поставлених виробів може відноситись лише та виключно до діючих стандартів, документації постачальника чи інших документів, затверджених ПОКУПЦЕМ, які є додатками до даного замовлення.
  1. Термін гарантії на виріб

Гарантію на належне функціонування виробу Виробник дає терміном на 2 роки з дати покупки, але не більше ніж на 2 роки і 6 місяців з дати виготовлення, зазначеної  в паспортній таблиці виробу, за умови встановлення та експлуатації виробу відповідно до Інструкції з встановлення  та експлуатації а також з призначенням.

ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН  ВИРОБУ-ДОДАТКОВІ ПОЛОЖЕННЯ

  – Гарантія не поширюється на компоненти, які підлягають нормальному експлуатаційному зносу у зв’язку  з Їх функцією чи властивостями матеріалу (наприклад запобіжники, батареї, прокладки, щіткові ущільнення, підвіски рольових воріт, лампочки, акумулятори тощо).

  – Гарантія на троси і пружини надається на:

  •     20 000 циклів в воротах PRIME, UniTherm, воротах серії UniPro з пружинами натягу,
  •     10 000 циклів в воротах Comforta з пружинами натягу,
  •     10 000 циклів в воротах UniPro з пружинами натягу,
  •   20 000 циклів в воротах серії UniPro SNP з пружинами натягу,
  •   22 000 циклів в воротах MakroPro INVEST и MakroProAlu INVEST в стандартному виконанні,
  •   50 000 циклів в воротах MakroPro, MakroProAlu и MakroTherm в стандартному виконанні,але не більше 2 років і 6 місяців з дати виготовлення.

  – В воротах MakroPro 100 и MakroProAlu 100 в стандартному виконанні гарантія надається на виконання воротами 100 000 циклів, в тому числі на троси 25 000 циклів,але не більше,ніж на 2 роки і 6 місяців з дати виготовлення.

  – В воротах MakroTherm XXL гарантія на пружини надається на виконання 15 000 циклів,гарантія на троси надається на виконання 5 000 циклів,але не більше ніж на 2 роки і 6 місяців з дати виготовлення.

  – У випадку індивідуального замовлення, в воротах MakroPro, MakroProAlu и MakroTherm, MakroProINVESTиMakroProAlu INVEST, MakroTherm XXL гарантія на пружини надається на виконання кількості циклів,вказаних в замовленні,але не більше ніж на 2 роки і 6 місяців з дати виготовлення.

  – Гарантія на підвіски, тобто елементи, кріплячи ролетні ворота до на моточного валу, надається на виконання воротами 10 000 циклів, але не більше,ніж на 2 роки і 6 місяців з дати виготовлення.

  – Гарантія на ролові ворота надається на:

  • 20 000 циклів в воротах BR-100 , 10 000 циклів в рольових гаражних воротах BR-100, але не більше ніж на 2 роки і 6 місяців з дати виготовлення.

  – Гарантія на зашклення в алюмінієвих панелях секційних воріт надається на строк 2 роки. Гарантія не поширюється на тріщини скла,котрі викликані зовнішніми,механічними чи тепловими впливами.

  – Гарантія не поширюється на деформації скла в секційних воротах (якщо це не стійкі деформації) , що виникають через погодні умови – перепади температур,вологість тощо.

  – Допускаються відхилення кольору зашклення виробів, направлених  на виробництво в різних виробничих партіях.

  – Гарантія не поширюється на оптичні дефекти в зашкленнях і віконцях, такі як, наприклад,тіні, зміна кольору, потьмяніння, хвилястість, що виникли в результаті видавлювання чи подряпання панелі. Рекламація цих дефектів буде визнана обґрунтованою тільки в тому випадку, якщо вони будуть виразно видні безпосередньо після монтажу воріт,зняття захисної плівки і при денному світлі, без застосування допоміжних оптичних засобів, при розгляданні під кутом 90° ззовні всередині з відстані два метри, і, якщо вони суттєво псують загальний вигляд воріт.

  – Гарантія не поширюється на пружні деформації панелей секційних воріт і профілів ролетних воріт,викликані ефектом біметалу,що з’являються   через різницю температур між зовнішньою та внутрішньою сторонами.

  – Сліди,що лишаються на панелях секційних воріт чи профілях ролетних воріт під час використання, є результатом природного зношення в результаті експлуатації і не є основою для рекламації.

  – Конденсація пари на алюмінієвих профілях і склі у віконечках,на алюмінієвих склопакетах є нормальним явищем і не є основою для рекламації

  – Поява на оцинкованих елементах так званої «білокорозії», яка складається в основному з оксиду/гідроксиду цинку (що виникла в результаті  зберігання чи експлуатації в умовах довготривалої вологості) не є основою для рекламації.

– У випадку ремонту гарантійний строк продовжується на час проведення ремонту, рахуючи з дати прийняття рекламації Виробником,за умови,що ремонт був пов’язаний з обгрунтованою рекламацією.

– На придбані запасні частини,що встановлюються після первинного періоду строку виробу ,гарантійний строк складає 12 місяців з дати покупки. Після ремонту виробу із застосуванням таких запасних частин,гарантія поширюється лише на ці частини. Замінені частини стають власністю Виробника або уповноваженою Виробником компанії, що виконує сервісне обслуговування.

III.ГАРАНТІЯ НА КОРОЗІЙНУ СТІЙКІСТЬ

Виробник надає гарантію від корозії на 2 роки з дня покупки,але не більш ніж на 2 роки і 6 місяців з дати виготовлення.

   – Гарантійний строк скорочується ,якщо виріб встановлюється в дуже агресивному середовищі.

   – Вироби,що експлуатуються в середовищі С4, C5-I, С5-М  і ближче, ніж в 500 метрах від берегової лінії моря, виключені з гарантії на корозійну стійкість.

  – Вироби,що експлуатуються в приміщеннях,призначених для перебування тварин, виключені з гарантії на корозійну стійкість.

  – Незахищені заводським методом обрізані краї чи зроблені під час встановлення ( кінці дротів, краї отворів , тощо) на відстані до 10 мм від лінії зрізу виключені з гарантії на корозійну стійкість.

– Гарантія не поширюється на оцинковані елементи,на яких дефекти,що виникли в ході експлуатації, не перевищують 0,5% від загальної площі.

  1. УМОВИ НАДАННЯ ГАРАНТІІ НА ПОКРИТТЯ,ЩО НАНОСЯТЬСЯ МЕТОДОМ ЛАКУВАННЯ І ПОКЛЕЙКИ

  – Гарантія поширюється на випадки відсутності адгезії фарби, лущення покриття, утворення пухирів і сколів.

  – Гарантія на покриття,що наносяться методом лакування, складає 18 місяців, поширюється на втрату блиску і зміни кольору у відповідності зі значеннями параметра Є, визначеними:

  • для покриттів на алюмінієвих основах в додатку №7 до технічних вказівок QUALISTEELCOAT www.qualipol.pl.
  • для покриттів на сталевій основі в додатку №1 до технічних вказівок QUALISTEELCOAT www.qualipol.pl.

  – Втрата блиску відбувається прямо пропорційно до діі сонячного випромінювання, можлива поява плям і розводів ( не охоплені гарантією).

  – Не є недоліком відмінності кольору покриття, виконаного за технологією поклейки в межах одного і того ж малюнка і відтінку, менше 15%.

  – Допускаються відмінності у відтінках кольорів виробів, направлені у виробництво в різних виробничих партіях, та елементів виробів,що виготовляються різними виробничими технологіями.

  – Гарантія не поширюється на лаковані елементи, на яких дефекти, що виникли в ході експлуатації, не перевищать 0,25% від загальної площі.

  – Гарантія поширюється на покриття поверхні, важливо і з точки зору зовнішнього вигляду та придатності виробу. До цих поверхонь не відносяться краї, великі поглиблення і вторинні поверхні, місця підвішування,місця, не покриті лаком, краї отвору і технологічних розрізів.

  – Гарантія не поширюється на покриття, пошкодження яких були викликані в результаті впливу температури вище 70°С на лаковану поверхню.

– Гарантія на покриття, що наносяться, надається за умови і правил технічного обслуговування, наведених в інструкції з монтажу та експлуатації або виконавчій документації, що надається разом з виробом.

–     Всі помічені пошкодження покриття мають бути негайно усунені компетентними спеціалістами.

–     Оцінка лакофарбного покриття проводиться у відповідності до рекомендацій QUALICOAT

и Q U A LISTEELCOAT.

  – Візуальний огляд елементів,що використовуються ззовні, слід здійснювати неозброєним оком з відстані 5 метрів.

  1. ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
  1. Під час гарантійного строку будуть усуватись всі підтверджені документально дефекти виробу,викликані  вадами матеріалу або помилками при виробництві.
  2. Виробник зобов’язується усунути всі дефекти виробу або замінити виріб на новий – спосіб обирає Виробник. Ця умова не виключає можливості прийти до погодження іншим способом,наприклад, шляхом домовленостей з приводу зниження цін.
  3. Виробник зобов’язується виконувати ремонти протягом 21 дня з дня отримання рекламації. Термін ремонту Виробу може бути збільшений у випадку необхідності заміни компонентів,котрі Виробник має привезти від постачальників або у зв’язку з несприятливими погодними умовами , через які неможливо виконати технологічний процес,необхідний для ремонту ; в цьому випадку строк виконання ремонту не буде перевищувати 60 днів з дня пред’явлення рекламації.
  4. В ситуаціях, коли виріб потребує ремонтних робіт на висоті вище 2м від рівня землі,заявник рекламації забезпечить сервісному персоналу безпечний доступ до Виробу.
  5. В разі, якщо виявлені дефекти лакофарбного покриття після кінцевого монтажу виробу (його не можливо демонтувати), клієнт не може вимагати від Гаранта повторного фарбування. В ситуації, що склалась, Виробник у випадку обґрунтованих претензій виконає ремонт на місці у Клієнта відновлюючими фарбами, котрі можуть різнитись відтінком і структурою від оригінального покриття.

Гарантійне обслуговування не буде здійснюватись у випадках:

  1. Видалення чи пошкодження паспортної таблички, що не дозволяє прочитати інформацію на ній.
  2. Пошкоджень, що виникли внаслідок неправильного транспортування і зберігання виробу під час установки  або внаслідок експлуатації виробу не за призначенням. 
  3. Пошкоджень, що є наслідком умисної дії.
  4. Установки, виконаної некомпетентною особою, не відповідно до інструкції з установки  і обслуговуванню або не відповідно до принципів будівельної справи.
  5. Пошкоджень сталевих панелей і алюмінієвих профілів, заповнених піною, які можуть виникнути в результаті тривалої дії температури вище 6О0С.
  6. Невідповідного обслуговування і в невідповідності з Інструкцією по встановленню та обслуговуванню виробу або використання дефектного виробу.
  7. Дії зовнішніх чинників, таких як: вогонь, вода, солі, луги, кислоти, органічні розчинники,що містять складні ефіри, спирти, ароматичні сполуки, гліколевий ефір або хлоровані вуглеводневі матеріали та інші хімічні речовини, що діють агресивно (наприклад, цемент, вапно, абразиви і чистячі  засоби, які викликають спад матеріалу або подряпини) або аномальні погодні умови, стихійні лиха і форс-мажорні обставини.
  8. Пошкоджень, викликаних безпосередньо дією водяного струменя (наприклад, при використанні миття високого тиску).
  9. Перешкод в роботі керуючого пристрою, викликаних сильним електромагнітним полем, витікаючим від розташованого поблизу енергетичного або радіоустаткування.
  10. Пошкоджень або неправильної роботи електричного або електронного приладдя,що виникли не з вини WIŚNIOWSKI Sp. z aa S.K.A., а викликаних, зокрема: блискавками, заливкою рідинами, механічними ударами, неправильною напругою живлення або іншими зовнішніми чинниками.
  11. Модифікацій або конструктивних змін, виконаних користувачем або третіми особами, не уповноваженими для цього Виробником.
  12. Ремонту, здійсненого некомпетентними ** або не уповноваженими Виробником особами.

   13.Застосування неоригінальних запасних частин або додаткових облаштувань інших виробників без письмової згоди Виробника.

  1. Невиконання дій, передбачених в інструкції з встановлення та  експлуатації, які користувач виробу зобов’язаний виконувати самостійно і за свій рахунок.
  2. Невиконання платного періодичного огляду виробу, передбаченого в інструкції по встановленню та експлуатації , підтвердженого записом в гарантійному талоні, звітній книзі воріт або звітом про виконання технічного огляну.
  3. Застосування розпашних воріт в довкіллі іншої корозійної категорії, чим Cl, C2, {згідно PN-EN ISO 12944-2 и PN-EN ISO 14713).
  4. Використання воріт вереді з підвищеною вологістю без застосування відповідних технічних захисних засобів, передбачених Виробником.
  5. В разі, якщо Користувач не погодиться на усунення дефектів в порядку, передбаченому Виробником.

У разі виявлення дефекту виробу, про який можна заявити у формі рекламації перед його монтажем. Виробник не буде зобов’язаний оплачувати витрати по демонтажу і повторному монтажу виробу на об’єкті, якщо для усунення дефекту  знадобиться його демонтаж.

  1. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
  1. До виробу додається Інструкція з встановлення та експлуатації. Гарантійний талон, і, якщо вимагається, Звітна книга воріт.
  2. Витрати на ремонт несправностей і дефектів,що не підлягають гарантійному обслуговуванню, несе особа, що викликає сервіс  Виробника.
  3. У випадку необхідності передачі вузла для експертизи у постачальника період розгляду рекламації може бути продовжений.
  4. Гарантія на виріб не виключає, не обмежує та не призупиняє прав покупця, що витікають з правил про гарантію за приховані недоліки проданої речі.
  5. Інші характеристики виробів, які  не описані в Умовах гарантії, викладені в Прайс-листах для відповідної групи виробів в описі стандартного виконання.
  6. З питань, не врегульованих справжніми умовами, застосовуються загальні стани законодавства.

Прим.1: стосується промислових воріт з приводами, для яких була видана звітна книга воріт.

Прим.2: міра корозійної дії середовища згідно PN-EN 12500 «Захист металічних матеріалів від корозії». Вірогідність корозії в атмосфері. Класифікація, визначення і оцінка корозійної активності атмосфери, а також  PN-EN 12944-2:2010 « Лаки та фарби-Захист від корозії сталевих конструкцій системами захисних покриттів- Частина 2: Класифікація умов навколишнього середовища».

Прим.3 : компетентна особа-особи, оснащена необхідними інструкціями, належним чином підготовлена, з кваліфікаціями, витікаючими зі знань і практичного досвіду, що забезпечує виконання установки  правильно і безпечно.