Більше 500 м2 експозиції, тисячі відвідувачів, три золоті медалі за інновації і сотні плідних бесід про розвиток польської будівельної галузі. Саме так ми можемо підсумувати минулий в цьому році виставку BUDMA, яка завершилася для нашої компанії повним успіхом. У виставкових залах MTP багато говорили про нашу компанію!

Міжнародна будівельна виставка BUDMA в Познані – це найбільша і найважливіша виставка будівельної галузі в Польщі. У цьому році в ній взяли участь майже 1000 компаній, а їх стенди відвідали майже 46 тисяч осіб. Ми також підкреслили свою присутність на виставці, приготувавши ряд інноваційних рішень, нові продукти і експозицію гідну лідера галузі.

Найвищі нагороди

Більше 500 м2 виставкової площі, спеціально організованої таким чином, щоб показати функціональність і дизайн продукції, а також комплексність пропозиції. Ми підготували спеціальні зони для архітекторів, прихильників хорошого дизайну і любителів інтелектуальних технологій, а також для тих, хто шукає рішення для вимогливого ринку промислового обладнання. Все це було організовано в своєму розпорядженні до розмов, зручною для клієнтів, бізнес-партнерів і галузевих експертів формі. Організатори виставки гідно оцінили винахідливість наших дизайнерів і сучасний підхід до експозиції. Журі Виставки нагородило марку WIŚNIOWSKI статуеткою AcanthusAureus за кращий виставковий стенд.
Серед представленої на стенді продукції не могло не бути виробів, які отримали Золоті медалі MTP ще до початку виставки. Основними критеріями, які мали вирішальне значення для перемоги в конкурсі, були: інноваційність, матеріали високої якості і чудові параметри продукції.

Нам тричі вдалося здивувати журі і завоювати найвищі нагороди за:

Ворота UniPro RenoSystem, спеціальна конструкція яких дозволяє встановлювати секційні ворота в проході гаража незалежно від умов установки, навіть в тому випадку, коли об’єкт не відповідає основним технічним параметрам.
Алюмінієві двері CREO – ідеальне рішення для тих, хто цінує оригінальність і негранічние можливості індивідуалізації з урахуванням власної концепції будинку, а також дуже хороші параметри.
Ідею smartCONNECTED, яка дозволяє дистанційно керувати в’їзними і гаражними воротами, хвірткою, вхідними і терасовими дверима марки WISNIOWSKI з будь-якого куточка земної кулі.

Новий підхід до проектування

Стенд марки WIŚNIOWSKI притягував погляди і викликав інтерес відвідувачів не тільки унікальною експозицією. Наші торговельні партнери під час виставки могли взяти участь в тренінгах, а ЗМІ – в унікальній конференції, яка представляє колекцію Home Inclusive 2.0.

Це нове покоління створеної в 2014 році колекції воріт, дверей і огороджень з єдиним дизайном. Сучасний підхід до проектування, орієнтованому на цілісність простору отримав нові можливості для дизайну. Важливу роль в цій колекції грає колір.

Ми створили палітру з 16 нових структурних квітів, які, завдяки ефекту тривимірності, надають обробці глибину. Конференцію вів д-р Марек Боровіньскі, відомий як Shop Doctor, фахівець зі збільшення продажів, психології кольору і візуальному мерчандайзингу. У контексті нової версії колекції Home Inclusive він розповів про важливість дизайну і про те, яку роль в наших споживчих перевагах грає колір.

Ми запрошуємо вас зробити віртуальну прогулянку по стенду марки WIŚNIOWSKI

виставка BUDMA компанія WIŚNIOWSKI

Або подивитись відеорепортаж з виставки Budma